Vagttelefon
Servicetelefon og tilkaldevagt
Der er oprettet en servicetelefon på tlf. 21 31 29 99 eller skriv på mail: service@bomiva.dk, beboerne kan kontakte Bomiva i arbejdstiden.
Servicelederen sørger så for at samle opgaverne og aftale tidspunkter, således at vi kan løse opgaverne efter behov.
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30
Nummeret til vagttelefonen er det normale telefon nummer til servicetelefonen tlf. 21 31 29 99, så henviser nummeret til vagtnummeret udenfor arbejdstid.
Vagttelefonen kan benyttes:
Ved akutopståede skader i boligen uden for Bomivas normale åbningstid, kan man kontakte Bomivas vagttelefon. Nummeret til vagttelefonen oplyses, når du ringer til servicekontoret uden for normal arbejdstid. Servicekontoret har nummer 21 31 29 99.
Du bør først vurdere, om ikke skaden kan vente til næste hverdag, hvor du kan kontakte servicekontoret, for det er dyrt for afdelingen, og dermed også den enkelte lejer, når der tilkaldes håndværkere uden for normal arbejdstid.
Akutte behov for reparationsarbejder kan være:
Vagttelefonen skal ikke kontaktes i tilfælde af, at du har mistet dine nøgler. Der skal du selv tilkalde en låsesmed, og altid selv betale omkostningerne.
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30
Der er oprettet en servicetelefon på tlf. 21 31 29 99 eller skriv på mail: service@bomiva.dk, beboerne kan kontakte Bomiva i arbejdstiden.
Servicelederen sørger så for at samle opgaverne og aftale tidspunkter, således at vi kan løse opgaverne efter behov.
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30
Nummeret til vagttelefonen er det normale telefon nummer til servicetelefonen tlf. 21 31 29 99, så henviser nummeret til vagtnummeret udenfor arbejdstid.
Vagttelefonen kan benyttes:
Ved akutopståede skader i boligen uden for Bomivas normale åbningstid, kan man kontakte Bomivas vagttelefon. Nummeret til vagttelefonen oplyses, når du ringer til servicekontoret uden for normal arbejdstid. Servicekontoret har nummer 21 31 29 99.
Du bør først vurdere, om ikke skaden kan vente til næste hverdag, hvor du kan kontakte servicekontoret, for det er dyrt for afdelingen, og dermed også den enkelte lejer, når der tilkaldes håndværkere uden for normal arbejdstid.
Akutte behov for reparationsarbejder kan være:
- Rør skader/sprængte vand- eller varmerør
- Ingen strøm (husk først at tjekke egne sikringer)
- Smadret rude eller lignende
- Større stormskader
- Stoppede faldstammer eller kloak
- Sprunget sikring i dit lejemål
- Fejl på egne lamper, husholdningsmaskiner eller lignende
- Dryppende vandhane
- Stoppet vask (hvis f.eks. køkkenafløbet er stoppet, kan du anvende håndvask i badeværelset til næste hverdag)
Vagttelefonen skal ikke kontaktes i tilfælde af, at du har mistet dine nøgler. Der skal du selv tilkalde en låsesmed, og altid selv betale omkostningerne.
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30